W Starostwo Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej część spraw znów będzie można załatwiać osobiście. W kilku wydziałach należy wizytę umówić telefonicznie.
Z myślą o klientach, którzy pomimo trwającej epidemii koronawirusa muszą zrealizować sprawy urzędowe niecierpiące zwłoki, od wtorku 12 maja 2020 roku Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej rozszerza działalność o możliwość osobistego załatwiania spraw.
Od wtorku obsługę klientów w zakresie składania pism i przekazywania niezbędnych dokumentów wznawia Biuro Obsługi Interesanta mieszczące się przy wejściu głównym od strony Placu Floriańskiego.
W poniższych wydziałach obsługa odbywać się będzie wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty:
- Komunikacji i Transportu
- Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
- Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
- Ochrony Środowiska
- Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Do budynku starostwa będą mogły wejść wyłącznie osoby, które wcześniej telefonicznie zarezerwowały wizytę. Sprawy z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej, geodezji, kartografii, katastru i gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska i orzekania o niepełnosprawności będą załatwiane przez pracowników merytorycznych z poszczególnych wydziałów na parterze budynku przy ul. Konarskiego 20 lub przy stanowiskach ustawionych przed wydziałami mieszczącymi się w budynku przy pl. Floriańskim 1.
Nie będzie możliwości wejścia do wydziałów. Nie dotyczy to Wydziału Komunikacji i Transportu, gdzie obsługa prowadzona będzie przy ograniczonej liczbie klientów przy stanowiskach – nie więcej niż trzy osoby.
Ponadto została ograniczona do 6 liczba osób przebywających w jednym momencie na parterze budynku.