Powiatowy marszobieg na pożegnanie wakacji stał się już tradycją i w tym roku również stanie się jej zadość. Kto zdecyduje się na udział, będzie miał do przejścia 8-kilometrową trasę z Mostek na Rejów. Na mecie jak zawsze będzie sporo atrakcji.
Trasa tegorocznego marszobiegu wakacyjnego poprowadzi od zalewu w Mostkach do zalewu na Rejowie i będzie liczyć ok. 8 kilometrów. Na start można dotrzeć samodzielnie lub skorzystać z bezpłatnego transportu, jaki zapewni starostwo. Na trasie nad bezpieczeństwem uczestników będą czuwać ratownicy medyczni ze Strzeleckiej Grupy Poszukiwawczo-Ratowniczej.
Na mecie jak zawsze dużo atrakcji, w tym:
- Festiwal Drożdżowej Babki – poczęstunek przygotowany przez stowarzyszenie Kobiety Aktywne z Zagórza
- Podwórko zapomnianych zabaw – zabawy w klasy, dwa ognie, kapsle
- Gry i zabawy z nagrodami
Powiatowy marszobieg na pożegnanie wakacji 2018 odbędzie się 25 sierpnia 2018 r. (sobota). Start o godz. 10.00. Zabawa na terenie Ośrodka Wypoczynkowego „Rejów” potrwa do godz. 14.00.
Zapisy do udziału w marszobiegu:
- na stronie starostwa: https://skarzysko.powiat.pl/powiat/aktualnosci/3230-zapraszamy-na-marszobieg-powiatowy-na-pozegnanie-wakacji
- osobiście w starostwie powiatowym w Skarżysku – pokój nr 301
- telefonicznie pod numerem 41 39 53 009
Udział jest bezpłatny.
Bezpłatny dojazd autokarami na miejsce startu:
- Skarżysko – 9.30, starostwo powiatowe
- Suchedniów – 9.30, urząd miasta
- Łączna – 9.10 urząd gminy
- Bliżyn – 9.10 urząd gminy
Po imprezie autokary odwiozą uczestników.
Organizatorami marszobiegu są Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej oraz Stowarzyszenie „Aktywne Kobiety”. Impreza odbywa się przy współpracy z Ośrodkiem Wypoczynku i Rekreacji „Rejów”, Strzeleckiej Grupy Poszukiwawczo-Ratowniczej oraz Nadleśnictwa Suchedniów. Marszobieg powiatowy na zakończenie wakacji organizowany jest w ramach projektu „BEZA czyli Bezpieczeństwo – Edukacja – Zdrowie – Aktywność od Juniora do Seniora” realizowanego przy udziale środków Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach.
Zapraszamy do udziału!