Coca-Cola zaprasza mieszkańców Skarżyska-Kamiennej do udziału w głosowaniu. Jeśli nasze miasto wygra, świąteczna ciężarówka Coca-Coli przyjedzie również do nas.
Coca-Cola ogłosiła już listę czternastu miast, do których ciężarówka przyjedzie w okresie przedświątecznym, ale zostało jedno wolne miejsce. I o to miejsce może się też ubiegać nasze miasto.
Piętnastym miastem na tegorocznej świątecznej trasie Coca-Coli będzie to, które wygra rywalizację na Facebooku. Pod postem, który znajduje się też poniżej należy wpisać nazwę naszego miasta poprzedzoną hashtagiem (krzyżykiem), czyli:
#skarzyskokamienna
Nazwę należy wpisać właśnie tak, czyli bez polskich znaków i bez łącznika.
Do finału zakwalifikuje się pięć miast z największą liczbą komentarzy, które następnie 23 listopada będą walczyć o głosy w rozgrywce finałowej. Wydarzenie w dodatkowym mieście zaplanowano na 20 grudnia.
Głosowanie trwa od 14 do 19 listopada.
Bożonarodzeniowa ciężarówka Coca-Coli była u nas m.in. w 2014 roku. Wtedy jej wizytę połączono z uroczystym zapaleniem światełek na choince miejskiej przy dworcu PKP. Na obecnych czekało wiele atrakcji, w tym konkursy przygotowane przez Mikołaja, a wiele osób robiło sobie pamiątkowe zdjęcia.
Jeśli ciężarówka coca-Coli przyjedzie do nas w tym roku, czekać będą m.in. takie atrakcje:
- zdjęcie w klimatycznym Pokoju Świętego Mikołaja,
- wirtualna przejażdżka saniami Świętego Mikołaja dzięki technologii VR i fotelowi pneumatycznemu, dającego wybitnie realistyczny efekt przeżyć,
- możliwość przygotowania spersonalizowanej, świątecznej puszki Coca-Cola Zero Cukru.
Dodatkowo, animatorzy będą prowadzić gry, konkursy i zabawy z nagrodami.
Udział w wydarzeniach Coca-Cola jest bezpłatny!
Szlachetny Mikołaj
W ramach promowania świątecznej misji Coca-Cola „Podaruj radość #jakMikołaj” marka zachęca, aby dostrzegać potrzeby innych. Dlatego zaprasza konsumentów do wspólnego wsparcia idei Szlachetnej Paczki. W tym celu marka przygotowała narzędzie pomocowe: wystarczy kupić Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru 0,5 l ze świątecznej edycji, wejść na platformę woah.com, zaakceptować regulamin oraz wpisać kod spod nakrętek, aby aktywować wsparcie finansowe ze strony marki. Każdy zarejestrowany kod ma równowartość 1 PLN.
Tak było w Skarżysku w 2014 roku: