BEZPŁATNE PORADY PRAWNE
bezplatne porady prawne skarzysko
bezplatne porady prawne skarzysko

Podobnie jak w przypadku budowy tunelu pod torami, również wykonawcy chętni przeprowadzić remont dworca PKP w Skarżysku-Kamiennej, zażądali dużo większych kwot, niż ma do dyspozycji PKP.

Po tym, jak pod znakiem zapytania stanęła budowa tunelu pod torami, podobny scenariusz realizuje się w przypadku planowanego remontu budynku dworca PKP w Skarżysku. Po otwarciu ofert przetargowych i w tym przypadku kwoty, jakich zażądali zainteresowani wykonawcy, przewyższają ilość pieniędzy, jakimi dysponują kolejarze.

Wizualizacje dworca PKP w Skarżysku po remoncie i szczegóły remontu:

Remont dworca PKP w Skarżysku w 2019 roku (wizualizacje)

PKP SA, bo to ta spółka zajmuje się takimi sprawami, ustaliła budżet w kwocie nieco ponad 22 milionów złotych. Tymczasem najtańsza oferta złożona w przetargu przekracza go o kilka milionów. Do przetargu stanęły następujące firmy:

  • SKB Warszawa – zaoferowała kwotę 29,8 mln zł brutto
  • Budimex – 37,2 mln zł brutto
  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Kartel – 38,3 mln zł brutto

Co w takiej sytuacji zrobi PKP SA? – Obecnie analizujemy oferty, które wpłynęły w przetargu. Więcej informacji w tej sprawie będziemy mogli udzielić pod koniec lutego – takiej odpowiedzi udzieliła nam Katarzyna Grzduk, Główny Specjalista z Wydziału Prasowego Biura Komunikacji i Promocji PKP SA.

O sytuacji w przypadku budowy tunelu można przeczytać tutaj:

Walka o tunel: Kolejarze analizują, posłanka interpeluje, starosta i prezydent apelują

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here